Skip to main content

Prezervatyvai vietoj tualetinio popieriaus

Vokiečiai kaupia tik tualetinį popierių ir makaronus?

Netiesa, sakome iš "Mister Size", prezervatyvų pardavimai taip pat išaugo beveik 40 proc.

Iš pradžių tai buvo tik nedidelė pastaba, o paskui - bėgantis gagas, kuris paplito internete: Buvo sakoma, kad prancūzai kaupia prezervatyvus "Corona" pandemijos metu, o vokiečiai - tualetinį popierių. Mes, "Misteris Dydis", negalime suprasti, kodėl visa Europa juokėsi iš nuogalių tarp Alpių ir Šiaurės jūros. Mūsų skaičiai, ypač iš mūsų partnerių parduotuvės Vinico.com, sako visai ką kita ir tinka vokiečių nacionaliniam pasididžiavimui atkurti: Nuo tada, kai jie skatinami dirbti namų biure ir likti namuose, prezervatyvų pardavimai nuolat auga. Po dviejų savaičių izoliacijos namuose užsakymų padaugėjo maždaug 40 proc. Esame įsitikinę: "Kalbant apie mūsų potraukį seksui, mes, vokiečiai, esame geresni už savo reputaciją."

Net per krizę vokiečiai trokšta sekso

Net ir "normaliais" laikais negalime skųstis susidomėjimo mūsų gaminiais stoka. Vokiečiai turi tokį pat seksualinį potraukį kaip ir kitų tautybių atstovai.

Mūsų įkūrėjas Janas Vinzenzas Krause žino, ką sako, jis remiasi dešimtmečių patirtimi. Po to, kai 1994 m. per Rudolfo Šarpingo rinkimų kampaniją Janas Vinzenzas Krauzė, tuomet 17-metis, dalijo prezervatyvus, kurie, atlikus testą, jam pasirodė esantys prievarta, jis savęs paklausė, kodėl iš tikrųjų prezervatyvai taip blogai priglunda ir taip sugadina jų nešiotojo malonumą. Todėl pirmiausia atliko praktiką visoje Vokietijoje žinomų prezervatyvų "Billy Boy" gamintojo įmonėje, o paskui kartu su broliu suprogramavo pirmąjį pasaulyje internetinį prezervatyvų patarėją. "Norėjau pasidalyti šioje srityje įgytomis žiniomis. Vyrai, ieškantys pagal individualų užsakymą pritaikytų prezervatyvų, buvo sužavėti. Taip mums kilo kita idėja". Iš savo darželio Bonoje jis įkūrė internetinę prezervatyvų parduotuvę ir į vis augantį kontracepcijos verslą įjungė visą šeimą.

Ieškodami tobulo prezervatyvo

Šiandien, praėjus ketvirčiui amžiaus, vaikų darželis tapo vidutinio dydžio įmone, priklausančia "Vinergy" įmonių grupei. Mums vis dar rūpi tobulas prezervatyvas, toks, kuris tinka. Ir toks, kuris taip pat labai gerai jaučiasi ir kurį smagu dėvėti. Su "Mister Size" pasiekėme savo tikslą. Ką tik iš savo gamintojo Malaizijoje iš naujo užsakėme kelis milijonus prezervatyvų. Vien per antrąją "Corona" kontaktų draudimo savaitę - turėdami daugiau laiko bendrystei namuose - mūsų partnerė parduotuvė Vinico.com išsiuntė kelis tūkstančius siuntų privatiems klientams, neskaitant siuntų mažmenininkams visoje Europoje, kurie prezervatyvais prekiauja savo internetinėse parduotuvėse. Koronos laikais net pasamdėme daugiau darbuotojų, kad galėtume patenkinti vis didėjančią paklausą. "Žinoma, mums prie širdies mūsų darbuotojų apsauga, todėl ėmėmės atitinkamų priemonių, kad apsaugotume juos nuo užsikrėtimo virusu."

O ką vokiečiai daro su internetu užsakytais prezervatyvais? Be abejo, jie juos sunaudoja greičiau ir su didesniu malonumu nei tualetinio popieriaus atsargas.

Mister Size
Daugiau straipsnių

Tinkamas prezervatyvo užsidėjimas - kaip tai padaryti, kad nebūtų erzinantis

Skaitykite dabar

Draugystė+, mišrūs santykiai, atviri santykiai ir poligamija - ką reiškia šiuolaikiniai santykių modeliai?

Skaitykite dabar

Nesvarbu, koks didelis ar mažas - aš myliu savo varpą

Skaitykite dabar