Kai kalbama apie saugius lytinius santykius, be prezervatyvų neišsiversite
Mūsų generaliniai direktoriai Eva ir Janas Vinzenzai Krauzės apie prezervatyvų potencialą mažmeninėje erotinėje prekyboje.
Be abejo, neįmanoma įsivaizduoti erotinių prekių parduotuvių be prezervatyvų, tačiau akivaizdu, kad jie jau nebėra tokie dėmesio centre, kaip kadaise. Vis dėlto šių gaminių potencialas yra didelis, kaip šiame interviu aiškina "Vinergy GmbH" generaliniai direktoriai Eva ir Jan Vinzenz Krause. Jie pateikia patarimų ir rekomendacijų, kaip šį potencialą galima išnaudoti ir panaudoti mažmenininkų naudai.
Pone Krause, prezervatyvų galima įsigyti iš daugelio gamintojų, tačiau jūs esate tikrasis pagal užsakymą pritaikytų prezervatyvų pradininkas. Akivaizdu, kad prezervatyvai turi būti kiekvienoje erotinių prekių parduotuvėje, tačiau susidaro įspūdis, kad juos išstūmė kiti produktai, ypač meilės žaislai. Ar šis pastebėjimas teisingas, ar perdėtas? Ir kokį vaidmenį šiame kontekste gali atlikti jūsų pagal užsakymą pagaminti prezervatyvai?
Janas Vinzenzas Krause: Galbūt žmonės apie prezervatyvus pirmiausia galvoja ne kalbėdami apie erotinių prekių parduotuves. Tačiau esu įsitikinęs, kad kiekviena gerai aprūpinta erotinių prekių parduotuvė turėtų turėti įvairų prezervatyvų pasirinkimą kaip patrauklaus asortimento dalį. Nuo 1970-ųjų iki 1990-ųjų erotinių prekių parduotuvėse pagrindinis pardavimo variklis buvo pornografiniai filmai. Internetas tai labai pakeitė. Žmonės vis dažniau žiūri pornografiją internete. Tuo pat metu labai padidėjo meilės žaisliukų įvairovė, jie tapo priimtini. Mano nuomone, žaislai sukūrė daugiau erdvės erotikai. Ir čia, žinoma, prezervatyvai yra labai svarbus elementas.
Ką atsakytumėte tiems, kurie sako, kad prezervatyvai šiandien siūlomi, parduodami ir perkami visur - elektroninėse parduotuvėse, vaistinėse ir t. t.? - ir todėl nebūtų prasmės skirti pernelyg daug dėmesio šiems produktams mažmeninėje erotinėje prekyboje?
Jan Vinzenz Krause: Dauguma erotinių produktų - žaislų, lubrikantų, apatinio trikotažo - šiandien siūloma elektroninėje prekyboje ir kitais prekybos kanalais. Tačiau lubrikantų ir žaislų šalia prezervatyvų galima rasti ir daugelyje vaistinių. Tai labai geri ir svarbūs pasiūlymai. Tačiau esu įsitikinęs, kad erotinių prekių parduotuvė siūlo visiškai kitokią atmosferą ir turi daug daugiau konsultacinių žinių apie produktus. Per daugybę apsilankymų erotinių prekių parduotuvėse, pavyzdžiui, specializuotose ORION parduotuvėse, mane visada sužavi pardavėjų asistentų žinios. Klientams naudingi geri patarimai, nes galiausiai jie gali padėti jiems turėti geresnį seksą.
Kaip mažmeninė erotinių prekių prekyba gali geriau išnaudoti prezervatyvų potencialą? Kaip temai "prezervatyvai erotinėje rinkoje" vėl įkvėpti naujos gyvybės?
Janas Vinzenzas Krause: Kad būtų galima geriau išnaudoti prezervatyvų potencialą, aš matau gerų patarimų, tinkamo produkto ir papildomų pardavimų, susijusių su prezervatyvų tema, derinį. Tačiau tam prezervatyvai turi dar labiau išeiti iš tabu zonos. Erotikos rinka galėtų suteikti visai temai postūmį savo puolimu.
Kaip mažmeninė erotinių prekių prekyba galėtų stipriau perteikti žinutę, kuri susijusi su prezervatyvais - posakį "saugesnis seksas"?
Eva Krause: Vyriausybinės organizacijos, tokios kaip BZgA (Federalinis sveikatos ugdymo centras), jau daugelį metų intensyviai propaguoja saugų seksą ir prezervatyvų naudojimą. Mano nuomone, Vokietija šiuo požiūriu yra labai pavyzdinga. Mažmeninė erotinių prekių prekyba gali tuo remtis ir, atlikdama konsultavimo funkciją, padėti žmonėms rasti tinkamą prezervatyvą. Nes prezervatyvas, kuris tinka kaip antra oda, yra geresnis ir saugesnis. Ir tik tada, kai pora sekso metu jaučiasi patogiai, ji savaime griebsis prezervatyvo.
Siūlote daugybę priemonių, kurias mažmenininkai gali naudoti norėdami atkreipti dėmesį į savo prekės ženklo MISTER SIZE prezervatyvus. Kokios konkrečiai jos yra?
Jan Vinzenz Krause: Esame vienintelis prezervatyvų gamintojas, siūlantis labai išsamius sprendimus ir kiekvienam tikslui tinkamas priemones. Net mūsų pakuotės dizainas yra tinkamo prezervatyvų dydžio gidas. Skirtingo pločio mėlynos juostelės jau lentynoje atskleidžia reikiamą dydį. Tai veikia nereikalaujant matuoti. Stacionarioje specializuotoje prekyboje dydžių vadovas naudojamas su nuimama matavimo juosta stende. Šiuo metu šia sistema esame aprūpinę daugiau kaip 150 ORION parduotuvių Vokietijoje. Prezervatyvų matuoklis yra puiki priemonė žaismingai ir linksmai supažindinti žmones su prezervatyvų dydžio tema. "Sizer" naudojame tokiuose renginiuose kaip vakarėliai ir mugės. Savo prekybos partneriams ją pateikiame septyniomis kalbomis. Naujausias mūsų kūrinys - bandomasis rinkinys: trys skirtingų dydžių prezervatyvai su matavimo juosta vienoje pakuotėje. Naudodamiesi šiuo pasiūlymu mūsų platinimo partneriai gali užsidirbti nuo pat pradžių.
Ar galite papasakoti apie patirtį, kaip mažmenininkai naudojasi šiomis priemonėmis ir kokios sėkmės jie pasiekia naudodamiesi jomis?
Jan Vinzenz Krause: Dydžio vadovas labai gerai vertinamas pirkėjų. O Dydžio vadovas ekrane jau naudojamas daugelyje specializuotų parduotuvių. Jis bus naudojamas vis daugiau parduotuvių. Dabar jį siūlome daugiau kaip 10 kalbų. Sulaukiame daug gerų atsiliepimų, nes tai paprastas įrankis, kurį mažmenininkams pateikiame nemokamai.
Kiek derinate savo įrankių dizainą su mažmeninės prekybos poreikiais?
Eva Krause: Kurdama dydžių vadovo ekraną, intensyviai bendravau su ORION specializuotomis parduotuvėmis. Pirmasis mūsų prototipas iš pradžių buvo per didelis. Be to, jį turėjome tik viena kalba, t. y. vokiečių. Atsižvelgdami į ORION parduotuvių atsiliepimus, ekraną patobulinome ir jų pageidavimus įtraukėme į dabartinį gaminį. Be mažmenininkų, atsiliepimų, žinoma, sulaukiame ir iš klientų bei sekso konsultantų.
Ypač kalbant apie prezervatyvus, tai taip pat susiję su specialistų žiniomis ir jau aptartomis konsultacijomis. Kaip šiuo atžvilgiu atrodo jūsų parama? Ar siūlote mokymus apie produktus ir pardavimus?
Janas Vinzenzas Krauzė: Jūs kalbate apie labai svarbią ir dažnai nepakankamai vertinamą temą. Kalbant apie saugius lytinius santykius, be prezervatyvų neapsieisite. Ir kuo daugiau ir geriau apie tai žino pardavėjai ir naudotojai, tuo didesnė sėkmė. Aš irgi visada pasisemiu idėjų, kurias galiu perduoti mokymo kursuose. Pavyzdžiui, kai keliauju po Vokietiją, mėgstu spontaniškai užsukti į erotinių prekių parduotuves, o tai sukelia įdomių pokalbių ir dialogų. Be to, nuo "Corona" laikų labai pasikliaujame mokymais internetu, kuriuos siūlome per "Loom On Demand". Parduotuvių pardavėjai gali žiūrėti mūsų vaizdo įrašus, kuriuos sukūrėme taip, kad jie truktų mažiau nei 5 minutes. O per "Zoom" taip pat vedu 45-60 minučių trukmės tiesioginius mokymus, kuriuose vėliau galiu daugiau atsakyti į klausimus. Svarbiausias mūsų mokymų pabaigos akcentas - gyva prezervatyvų gamyba, kai dalyvių akivaizdoje iš skysto latekso pagaminu prezervatyvą. Po to neturėtų likti neatsakytų klausimų.
Interviu pirmą kartą paskelbtas žurnale "eLine Magazine" 07/2022: www.eline-magazine.de